Günümüzde ürünlerinizin tanıtımı için bir çok alternatif mevcut ve bunların birini veya hepsini bir arada kullanabilirsiniz.
Şimdi bir iki dakika durup son yaptığımız veya yapacağımız
ürün lansmanımızın pazarlama faaliyetlerini düşünelim. Tv reklamları, basın
bültenleri, sosyal medya , yarışmalar, market içi aktiviteler ve daha bir çok
alternatif. Bunlardan en az birini veya bir kaçını muhtemelen bu dönemlerde kullanmıssınızdır.
Peki eğer ürünlerinizi sergileyeceğiniz standları düşünüyor olsaydınız sizce
hangi stand sizin için uygun olurdu? Satış noktalarında markanızın yüzünü
oluşturacak ve ürününüzle bütünleşecek standa karar vermeden önce gelin stand
tiplerine birlikte göz atalım.
- Ayaklı Stand:
Boy Standı olarak da bilinen metal, plastik veya ahşap
malzemeden üretilmiş ayaklı standlar farklı bir çok ürünü bir arada ya da aynı
üründen yüksek miktarda sergilemek amacıyla kullanılırlar. Ayaklı standlar uzun
süreli kullanıma uygundur ve özellikle ürünlerinizi bulunduğu reyonda daha
dikkat çekecek noktalara yerleştirmenize imkan verirler.
- Masaüstü ( Tezgahüstü) Stand:
Genellikle göz hizasında ebatlara sahip olan tezgahüstü
standlar kasa önü vb. yerlerde kullanılırlar. Market, eczane, kırtasiye gibi
satın alma noktalarında sıklıkla tercih edilen bu standlar ani ve plansız satın
alma kararlarını arttırırlar.
- Asalak Stand:
Metal veya Plastikten üretilen ve asalak stand olarak
bilinen askı standlar bir mekanizma yardımı ile rafa sabitlenirler. Küçük
boyutlu ürünlerin teşhirinde ve cross-marketing aktivitelerinde tercih
edilirler.
- Tattırma Standı:
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder