9 Nisan 2012 Pazartesi

Hangi Stand Sizin İçin Daha Uygun ?


Günümüzde ürünlerinizin tanıtımı için bir çok alternatif mevcut ve bunların birini veya hepsini bir arada kullanabilirsiniz.
Şimdi bir iki dakika durup son yaptığımız veya yapacağımız ürün lansmanımızın pazarlama faaliyetlerini düşünelim. Tv reklamları, basın bültenleri, sosyal medya , yarışmalar, market içi aktiviteler ve daha bir çok alternatif. Bunlardan en az birini veya bir kaçını muhtemelen bu dönemlerde  kullanmıssınızdır.
Peki eğer ürünlerinizi sergileyeceğiniz  standları düşünüyor olsaydınız sizce hangi  stand sizin için uygun olurdu?  Satış noktalarında markanızın yüzünü oluşturacak ve ürününüzle bütünleşecek standa karar vermeden önce gelin stand tiplerine birlikte göz atalım.
  • Ayaklı Stand:
Boy Standı olarak da bilinen metal, plastik veya ahşap malzemeden üretilmiş ayaklı standlar farklı bir çok ürünü bir arada ya da aynı üründen yüksek miktarda sergilemek amacıyla kullanılırlar. Ayaklı standlar uzun süreli kullanıma uygundur ve özellikle ürünlerinizi bulunduğu reyonda daha dikkat çekecek noktalara yerleştirmenize imkan verirler.
  • Masaüstü ( Tezgahüstü) Stand:
Genellikle göz hizasında ebatlara sahip olan tezgahüstü standlar kasa önü vb. yerlerde kullanılırlar. Market, eczane, kırtasiye gibi satın alma noktalarında sıklıkla tercih edilen bu standlar ani ve plansız satın alma kararlarını arttırırlar.
  • Asalak Stand:
Metal veya Plastikten üretilen ve asalak stand olarak bilinen askı standlar bir mekanizma yardımı ile rafa sabitlenirler. Küçük boyutlu ürünlerin teşhirinde ve cross-marketing aktivitelerinde tercih edilirler.
  • Tattırma Standı:
Firmaların özellikle market içi aktivitelerde  tadım&sunum faaliyetleri için kullandıkları standlardır. Genç bir bayanın taşıyacağı ağırlığa ve kurulma kolaylığına sahiptirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder