16 Nisan 2012 Pazartesi

P.O.P Standların Perakende Noktalarındaki Faydaları

Eğer marka olarak günümüz perakendeciliğinin gerektirdiği sunum ihtiyaçlarını anlamış, hangi standın ihtiyacınızı karşılayacağına ve nerelerde bulunmak istediğinize karar vermişseniz , markanız /ürününüz için P.O.P standaların perakende noktalarındaki faydalarından yararlanmaya başlayabilirsiniz.

  • Perakende noktalarındaki ürünle ilgili görseller ve ürün standları müşterilerin satınalma kararlarında etkili birer araçtır. Birçok müşteri bir ürünün benzerlerinden farklı sergilenmesinden etkilenir ve daha yüksek değer ödemeye istekli hale gelebilir.
  • P.O.P standlar ürünlerinizin sadece satış potansiyellerini arttırıp, tüketicilerde satınalma  dürtüsü yaratmakla kalmaz, sizin karlılığınızı da garanti altına alır.
  • İyi bir P.O.P stand markanızı bütünler. Geniş kategori ve formatlar içinde markanız için  tutarlı bir marka imajı çizmenize yardımcı olur.
  •  Hedef kitlenizin beklentilerini ve demografik özelliklerinizi göz önünde bulundurarak, onları ürünlerinize çekmek ve markanızla ilgili zihinlerinde olumlu bir algı oluşturmak için  P.O.P stand tasarımınızdan faydalanabilir ve marka konumlandırmanızı destekleyebilirsiniz.
  • Stand üzerinde yer alacak görsel ve grafik çalışmalarını ürünlerinizin özelliklerini vurgulamak için kullanabilirsiniz. Ürününüzün benzerlerinden farklılaştığı noktaları ve sunduğu faydaları müşterilerinize daha kolay aktarabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder