Eğer marka olarak günümüz perakendeciliğinin gerektirdiği sunum ihtiyaçlarını anlamış, hangi standın ihtiyacınızı karşılayacağına ve nerelerde bulunmak istediğinize karar vermişseniz , markanız /ürününüz için P.O.P standaların perakende noktalarındaki faydalarından yararlanmaya başlayabilirsiniz.
- Perakende noktalarındaki ürünle ilgili görseller ve ürün standları müşterilerin satınalma kararlarında etkili birer araçtır. Birçok müşteri bir ürünün benzerlerinden farklı sergilenmesinden etkilenir ve daha yüksek değer ödemeye istekli hale gelebilir.
- P.O.P standlar ürünlerinizin sadece satış potansiyellerini arttırıp, tüketicilerde satınalma dürtüsü yaratmakla kalmaz, sizin karlılığınızı da garanti altına alır.
- İyi bir P.O.P stand markanızı bütünler. Geniş kategori ve formatlar içinde markanız için tutarlı bir marka imajı çizmenize yardımcı olur.
- Hedef kitlenizin beklentilerini ve demografik özelliklerinizi göz önünde bulundurarak, onları ürünlerinize çekmek ve markanızla ilgili zihinlerinde olumlu bir algı oluşturmak için P.O.P stand tasarımınızdan faydalanabilir ve marka konumlandırmanızı destekleyebilirsiniz.
- Stand üzerinde yer alacak görsel ve grafik çalışmalarını ürünlerinizin özelliklerini vurgulamak için kullanabilirsiniz. Ürününüzün benzerlerinden farklılaştığı noktaları ve sunduğu faydaları müşterilerinize daha kolay aktarabilirsiniz.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder